Klachtenregeling

 

Ondanks dat wij altijd erg ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen, bestaat de mogelijkheid dat u hier niet tevreden over bent. Dus mocht er in uw ogen iets mis gegaan zijn met de behandeling of in de communicatie laat het ons dan weten. Als u het ons niet vertelt, kunnen we het ook niet veranderen!

Indien u niet tevreden bent met onze reactie, maak dan beleefd en vasthoudend duidelijk dat u het serieus meent.

Vindt u dat we u nog steeds niet voldoende serieus nemen, meldt u dit dan schriftelijk aan ons. Geef ons een redelijke termijn om te reageren.

Indien u er op deze manier niet uitkomt, kunt u overwegen een andere tandarts te zoeken (natuurlijk afhankelijk van de oorzaak van uw klacht).

Mocht de oorzaak van de klacht u zo hoog zitten, dat naar een andere tandarts gaan geen optie voor u is, dan kunt u met uw klacht naar onze beroepsvereniging. Zet uw klacht zo duidelijk en zakelijk mogelijk op papier. U kunt terecht op www.nmt.nl. Onder de optie patiënt vindt u het kopje klachtenregeling. Hier vindt u ook de mogelijkheid tot mediation.

Mediation is bemiddeling. Beide partijen moeten hiervoor voelen. Maar het biedt vaak een beter uitgangspunt voor een gezondere patiënt/tandarts relatie.